Nog 4 nachtjes slapen! - Reisverslag uit , van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen! - Reisverslag uit , van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen!

Door: Natalie en Nadine

Blijf op de hoogte en volg Natalie

12 Januari 2011 | ,

Jaaaa dames en heren, jongens en meisjes, het is bijna zover. De tamtam heeft de ronde gedaan, dus de meesten van jullie weten dat we zondag as. naar Uganda vliegen! Voor de mensen die het nog niet weten: we komen ook weer thuis hoor. Na 6 weken al.
Als je nieuwsgierig bent naar de broeders en zusters in Hoima, hoe het prediken tussen de hutjes werkt, hoe kookbanaan smaakt (of een sprinkhaan) en naar andere cultuurschokkende ervaringen (niet alleen voor ons, haha), dan hebben jullie bij deze de link naar ons reisblog! Kunnen jullie af en toe ook 's meegenieten!
Veel plezier!

Dear friends, it’s almost time! Most of you know that we’ll be flying off to Uganda next Sunday! To be back after 6 weeks though… If you’re curious and like to read about the brothers and sisters in Hoima, how things go in an African place, the funny taste of local snacks (:-/), the ministry and all the other experiences we’re about to enjoy (or survive): here’s the hyperlink to our travel blog!
Enjoy!

Natalie en Nadine

• 12 Januari 2011 - 21:59

Kitty Hans En Ben:

Heel veel plezier en Jehovah's zegen
    en doe alle broeders en zusters de hartelijke groeten van ons allen hier in dit koude natte KIKKER landje
    We hopen dat jullie ondanks de spanning die 4 nachtjes wel kunnen slapen....
    Veel liefs,
    KH&B

• 12 Januari 2011 - 22:08

Pat/Iris/Robin/Menno:

Take care! Mind you're steps! Veel plezier, veel succes en vooral Jehovah's rijkste zegen en moge onze heer Jezus met jullie zijn op uwe journey.
    He who would travel happily must travel light.
    Antoine de Saint-Exupery (1900 - 1944)
    Kus van ons allemaal xxxx (tuurlijk ook van Tink&Bel)

• 12 Januari 2011 - 22:12

Caatje En Marko:

Weltrusten ;)
    Heel veel plezier! Kom heelhuids terug, geniet van de sprinkhanen en vooral veel onvergetelijke ervaringen op doen in de dienst!
    We kijken ernaar uit jullie op de cybervoet te volgen!
    Hugggg

• 12 Januari 2011 - 22:19

Lois:

Zo ik heb bewondering voor jullie zeg!
    wees voorzichtig, pas goed op elkaar! en ik zie jullie graag weer eens als jullie terug zijn!

GENIET!

xx

• 12 Januari 2011 - 22:37

Maantje:

Jippie!!! Het is bijna zover. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Een voorspoedige reis wens ik jullie. Ook een zalig verblijf en volop genieten in Uganda. Ik verheug me erg op jullie ervaringen.....ik ga het zeker volgen.
    Bedankt voor het doorsturen van deze link...........
    Slaap lekker......en tot hoors,
    knuffel,
    Maantje

• 12 Januari 2011 - 22:38

Ton & Maruska :

Hallo lieve meiden !
    Laat het niet zo zijn dat de eerste de beste malariamug jullie ziet en potenwrijfend roept:"Ha twee Nederlanders voor een prikkie !"
    Veel plezier en Jehovah's zegen op jullie korte zendingsdienst, en natuurlijke "warme" groeten aan onze Afrikaanse familieleden die wij zo spoedig mogelijk na Armageddon de handen komen schudden !

• 12 Januari 2011 - 23:12

Radoika:

Hello beiden,

Spannend eh? Hoop dat jullie kunnen slapen!
    Ben benieuwd naar een paar Ugandeese recepten. Hmmmm....
    Don't count the days, anders is het zo voorbij.
    Hey...toi toi en 'don't do I wouldn't do'' ... LOL!
    Veel liefs en Jah's zegen.
    Radoika

• 13 Januari 2011 - 06:30

Sharon & Tanisha:

Dacht toevallig gisteravond ......."Zullen ze reeds in Afrika zitten, ....moet ik een sms-je sturen om te vragen hoe het gaat met ze aldaar?". Nu weten we het ze zijn nog in koud kikkerlandje maar het zal niet lang meer duren. Het is enorm aanmoedigend om deze stap van jullie te mogen waarnemen. Heel veel volharding, gelukkige momenten en jehovah's zegen toegewenst!! XXXX.

• 13 Januari 2011 - 09:08

Rob Vd. Meijden:

Veel plezier en sterkte met jullie tijdelijke velddiensttocht. Een advies van mij, niet teveel naar die knappe jongens kijken maar blijven prediken en veel schapen binnen halen, daarna mag je rustig kijken.

• 13 Januari 2011 - 09:15

Patrick En Perdita:

Stiekem zijn we best een beetje jaloers hoor ;) We wensen jullie heel veel succes in de prediking en Jehovah's zegen toe!!
    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen :)
    Veel liefs P&P xxx

• 13 Januari 2011 - 12:42

Jan En Joyce Hofland:

Lieve Natalie en Nadine, een heel goede reis en we hopen dat jullie het helemaal top hebben in Uganda. We lezen de ervaringen via onze PC mee en zijn net zo benieuwd als jullie naar dit grote avontuur. We zijn reuze benieuwd naar de manier van prediken, de broeders en zusters, de vergaderingen en ook hoe jullie het daar allemaal gaan ervaren. Geniet er in elk geval van en wij in Nederland pikken zo een graantje mee van jullie Uganda avontuur. De cultuurshock zal niet alleen van jullie kant zijn hoor, twee blondines die komen prediken in "de parel van Afrika". Het lijkt ons een grappig gezicht. Hopelijk kunnen jullie in de tijd dat je daar bent veel goed werk doen. Kom in elk geval met warme ervaringen weer gezond en wel terug. Enneh, niet blijven he?! Jehovah's zegen en we zien jullie in gedachte al voor ons, zie foto blz 87 YB 2010, in 6 weken door heel Oeganda. :-)
    Liefs Jan en Joyce Hofland

• 13 Januari 2011 - 12:55

Margaret:

Nog even wachten en dan gaan met de banaan.
    Kom gezond weer thuis.
    En voor daar: Veel plezier met alles
    ook in de prediking.
    Veel liefs tant mar

• 13 Januari 2011 - 12:56

Ron En Marijke:

Eindelijk gaan ze naar het lang verwachtte Oeganda. Neem alle ervaringen mee naar Nederland. Geniet van de sprinkhanen, larven e.d. en denk aan de groene kool van Marijke. Geniet ze, van de brs. en zrs. en de omgang met hen. Verspreid heel veel en kom behouden terug.
    Grtz. R&M.

• 13 Januari 2011 - 17:45

Omie:

lieve meiden ,jullie weten dat we meeleven en jullie veel goeds en plezier wensen en natuurlijk Jehovah`s zegen maar die krijg je alleen als je zorgvuldig handelt volgens zijn raad .Maarwe hebben allen vertrouwen in jullie, Komt goed veel liefs dikke kussen.

• 13 Januari 2011 - 18:46

SAP :

Veel plezier en Jehovah's zegen.

We zullen jullie wel, niet, wel niet, wel, niet, Ok.... wel missen. ;-)

Veel liefs,
    SAP(Shadi, Aesta, Pirayeh)

• 13 Januari 2011 - 20:16

Romeetje:

Heeey meiden!
    waaauw wat gaaf dat jullie daar heen gaan!!! fantastisch zeg!!!:D
    heeel veel plezier, geluk en bovenal Jehovahs zegen!!!
    GENIET ervan!!!:D

dikke knuffel
    Romeetje

• 13 Januari 2011 - 20:17

Martin En Marijke:

Natuurlijk gaan we jullie volgen via jullie reisblog. Een hele fijne tijd daar. Geniet maar doe voorzichtig. Veel liefs, Martin en Marijke

• 13 Januari 2011 - 21:59

Kim:

ja bijna!
    Ik hoop dat jullie veel leuke/positieve ervaringen opdoen.vast wel
    veel plezier en jehovah `s zegen toegewenst.
    ik hou jullie reisblog in de gaten(:
    super!
    xxx

• 13 Januari 2011 - 22:36

Springsmurf:

Waar een wil, ben ik weg, moeten jullie gedacht hebben. Stoer hoor! Veel bewondering van onze kant. Nu nog even een lesje Luganda:
    (Maar dat weten jullie vast al :-)

Oli otya (Oolie-otja) = How are you?
    Gyendi (Djendie) = I’m fine
    Webale nnyo (weebaalee njoh) = Heel erg bedankt
    Welaba (weelaabaa) = Tot ziens!

• 14 Januari 2011 - 09:17

Papa:

leuk om op deze manier op de hoogte te blijven maar eerst nog zondag ochtend met de koffers in de weer

• 14 Januari 2011 - 14:53

Els Schardaun:

Leuk idee Kunnen we allemaal meegenieten! Niet verkeerd om met dit weer te vertrekken.Hele fijne reis en tot horens .gr Els

• 14 Januari 2011 - 16:09

Chris, Kim En Stijn:

Lieve dames, heel veel succes en een hele goede, veilige en vruchtbare reis toegewenst!!

• 14 Januari 2011 - 16:37

Louella:

Dank je wel lieve Nadine! Veel plezier in Uganda de groetjes aan meneer leeuw en mevrouw olifant.
    paps en mams zijn benieuwd naar jullie reisverslag en vertellen dat jullie vooral moeten genieten.

• 14 Januari 2011 - 16:57

Myrthe:

Waaauuw, wat een reacties en jullie zijn nog niet eens weg.. Kun je nagaan hoe blij iedereen is om jullie te zien vertrekken :D Hihi, of we leven natuurlijk allemaal gewoon ONTZETTEND met jullie mee. Leuk dat Mr. Jummy weer meegaat, laat hem maar goed op jullie passen! En voor de rest natuurlijk heeel veel plezier en Jehovah's zegen. Oh, en vergeten jullie niet wat eetbaars in je koffer te stoppen?? Anders wordt het voor mij verhongeren tijdens de lange reis :P Liefs+xxx!

• 14 Januari 2011 - 18:25

Carin:

Lieve Naat en Nadine,

Heel veel succes wens ik jullie, Geweldig om Jehovah op deze manier te kunnen dienen, ik hoop dat jullie vele harten zullen openen.
    Haal ook wat slaap in, want van zo'n Slumber party word je moe!!
    pas goed op jezelf op en kom weer heelhuids terug!!

Heel veel liefs,
    Carin

• 14 Januari 2011 - 21:40

Mama:

goh,wat grappig zeg al die reactie's.nou jullie weten wel hoe mama zich voelt,maar is vooral super trots op deze uffen!!!!
    maak er een geweldige tijd van en maak weer veel nieuwe vrienden onder de afrikaantjes{onze lieve br.en zr. natuurlijk}
    eññ inderdaad toch maar NIET blijven : )

• 15 Januari 2011 - 08:51

Nancy:

Hallo Natalie en Nadine, een héééél goede reis gewenst en ik hoop dat jullie daar een mooie tijd gaan beleven. Ik zal jullie volgen.
    Hartelijke groet,
    Nancy

• 15 Januari 2011 - 20:10

Audrey:

Hallo Lieve Nadine en Natalie,
    Hoop dat jullie reis morgen goed verloopt en dat jullie veilig en wel aankomen. Jehovah's zegen en heel veel plezier in Uganda. Geniet ervan.
    Liefs,
    Audrey

• 15 Januari 2011 - 20:26

Jules,christa, Ramon:

Nog een nachtje slapen,spannend he.
    Wat leuk dat jullie op deze manier ons hier allemaal op de hoogte kunnen houden van jullie belevenissen. Goede reis toegewenst en jehovah's zegen op jullie predikingstocht.
    Liefs JC&R

• 17 Januari 2011 - 19:00

Pa:

Hoi Meiden,
    inmiddels hebben jullie een lange vluchter achter de rug en wellicht een lange reis per Auto of Busje, en misschien zelfs onderweg indrukken gewonnen.
    ben benieuwd na al jullie verhalen en doe a.u.b. de groeten aan de Broeders en Zusters
    groetjes
    PA

• 18 Januari 2011 - 10:41

Ruud En Maria:

Hoi, we zijn razend nieuwsgierig naar jullie eerste indrukken. Of gewoon al hoe jullie op de plek van bestemming aangekomen zijn. Jehovah's zegen. Warme groet van Ruud en Maria.

• 18 Januari 2011 - 21:31

Ydje:

ik ben zo benieuwd hoe jullie het hebben! Geniet er lekker van en ik wil alle vd ervaringen horen...kan ik onze gemeente daarmee aanmoedigen. We willen proberen om in april met 25 man in de hulp te gaan :)
    veel liefs,
    Ydwine

• 20 Januari 2011 - 20:50

Diny En Henk:

Onontgonnen gebied! Zoals jullie zeiden, werden jullie gelijk in het diepe gegooid, maar, als we het goed hebben begrepen, zijn jullie weer boven gekomen met een interessante ervaring en veel verspreiding. Wij vinden het net zo spannend als jullie!
    Veel vreugde en Jehovah's zegen.

• 07 Februari 2011 - 11:45

Arie(vaderLois):

Bijzonder aanmoedigend. Zou ook wel
    willen gaan,maar ben misschien te oud.
    Ik ga er in ieder geval heftig over nadenken. Dit maakt de broederschap toch wel heel bijzonder.
    Een plezierige tijd nog toegewenst.
    Arie de Jong.