Vierde keer Uganda/4th time Uganda (EN scr down) - Reisverslag uit Mbale, Oeganda van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu Vierde keer Uganda/4th time Uganda (EN scr down) - Reisverslag uit Mbale, Oeganda van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu

Vierde keer Uganda/4th time Uganda (EN scr down)

Blijf op de hoogte en volg Natalie

03 Januari 2015 | Oeganda, Mbale

Lieve mensen!

Na 9 maanden heerlijk te hebben vertoefd in Scheveningen, is het hoog tijd om de vleugels weer uit te slaan. Dus stijgt op 19 januari aanstaande mijn vliegtuig richting Entebbe Airport weer op.

Deze keer reis ik voor een kleine 6 maanden af en kom net vóór het congres in Utrecht weer terug. Bestemming: Mbale! Ik start mijn periode in Oeganda in dezelfde Engelstalige gemeente in het oosten van het land. Het is gelukt een huis te huren op de compound waar ook de zendelingen wonen. Voelt wel zo veilig en het is op loopafstand van de Koninkrijkszaal.

Ik hoop jullie weer via dit reisblog op de hoogte te kunnen houden van mooie ervaringen in de velddienst en met de broeders en zusters. Het eerste theocratische hoogtepunt staat al op de agenda: op 31 januari bezoekt de zone opziener Oeganda en zijn alle broeders en zusters van het ganse land (het zijn er namelijk maar 6.000….) bij elkaar in het grote stadion van Kampala.

Tot ziens op het blog!
Jullie zus, Natalie

Dear friends!

After having spent a beautiful 9 months in The Hague, the time has reached for me to spread my wings again. On 19th January, my plane will take off to Entebbe Airport!

This time I’ll be in Uganda for 6 months. Destination: Mbale!
I will start my service in the same English congregation in this eastern part of the country. I managed to rent a house in the missionary compound. Feels quite safe and comfy, and it is walking distance from the Kingdom Hall.

I hope to keep you posted about beautiful experiences through this blog again. The first theocratic highlight is already set: On 31st January we’ll have the zone overseer visiting Uganda. All brothers and sisters (about 6.000) will be together in the stadium of Kampala.

Looking forward to stay in touch with you, see you around on the blog!
Your sis Natalie

• 03 Januari 2015 - 11:30

Ydwine:

Jehovah’s zegen! En veel plezier weer.we kijken uit naar je ervaringen. Dikke knuffel van ydwine en janherman

• 03 Januari 2015 - 11:57

Mona En Chiljon:

Alvast Jehovah's rijke zegen over het komende 1/2 jaar! Benieuwd weer naar alle duo-penotti foto's ;D
    Liefs chilon en mona

• 03 Januari 2015 - 12:01

Ada Heerschap:

Beste Natalie,veel plezier en succes op je zendingsmissie.Altijd heerlijk om te lezen.En natuurlijk is de steun van de engelen onmisbaar.Groetjes uit het regenachtige Zonnemaire.

• 03 Januari 2015 - 12:27

Myrthe H.:

Jeej, je gaat gewoon weer! Superleuk zeg, alvast Jehovah's zegen gewenst -ook met alle voorbereidingen- een héél veel plezier en succes! Hebben wij straks weer mooi leesvoer om ons de winter door te helpen :D Veel liefs Myrthe

• 03 Januari 2015 - 12:44

Cees Schrama:

lieve zus, fijn om te lezen en via je ouders te horen van je gaan en je verblijf daar.
    Jehovah's rijke zegen en ik kijk uit naar je berichten
    liefs van mij

• 03 Januari 2015 - 12:54

Irene De Jong:

Jehovah's zegen. Ik zie weer erg uit naar je ervaringen en foto's. Liefs Irene.

• 03 Januari 2015 - 13:41

Kitty Schuuring:

Thumbs up! Leuk om je weer te volgen, Naat. Geniet er maar van.

• 03 Januari 2015 - 14:03

Jan En El:

Prachtig voor je dat je weer kunt gaan. We gaan het door jou meebeleven.
    Jehovah's zegen en volgen je blognoot!
    Liefs Jan en El.

• 03 Januari 2015 - 14:52

Rob En Bep Van Der Meijden:

Lieve zus van ons, wat geweldig dat jij weer naar "het warme, maar prachtige" Oeganda gaat natuurlijk wensen we Jehovah's rijkste zegen toe en heel veel succes dat we graag met je delen via de mail, dikke kus van je broer en zus!

• 03 Januari 2015 - 15:21

Andreas Van Den Berg:

(Handelingen 14:24-26) 24 En zij trokken door Pisi̱dië en kwamen in Pamfy̱lië, 25 en na in Pe̱rge het woord te hebben gesproken, gingen zij naar Atta̱lia. 26 En vandaar gingen zij scheep naar Antiochi̱ë, waar men hen aan de onverdiende goedheid van God had toevertrouwd voor het werk dat zij volledig hadden verricht.

Super zus!
    Vergeet niet te genieten van Jehovah's zegen.

• 03 Januari 2015 - 15:24

Margaret:

Lieve Naat, Veel succes weer. We gaan je berichten weer lezen en beantwoorden. Ook kan ik je nu appen (je tante wordt steeds moderner) leuk.!!!
    Doe willie en Rosa de groeten van ons, geef ze een knuffel.

• 03 Januari 2015 - 21:27

Patrick En Iris:

Lieve meis, geweldig! Doe voorzichtig... Neem je spuitbus tegen de kakkerlakken mee! Knuffels aan Rosa... We volgen je op de voet en beleven met je mee lieverd....zoen en see ya later alligator... (Ook voor die dingen uitkijken...en ze lijken me ook niet lekker.. Houd t op de kip!)

• 03 Januari 2015 - 23:54

Marga Huijben:

Heel veel succes en Jehovah's zegen. Wij (mijn man Hans en ik) zijn september en oktober in Namibie geweest, iets minder primitief als Oeganda maar wat prediken betreft zeker te vergelijken. Jou verhalen hebben ons geholpen bij onze voorbereiding. We wensen je heel veel zegen toe. Doe de hartelijke groeten aan onze lieve broeders en zusters.

Marga Huijben

hansenmarga.reismee.nl

• 04 Januari 2015 - 02:30

Anneke Klant:

Heerlijk dat je weer gaat, voor jou en ook voor alle mensen daar.
    Geen slecht moment tijdens de winter! :-)
    Een beetje thuis komen.
    Jehovah's zegen .
    Ik zie uit naar je verslagen , heb je ook instagram?
    Liefs anneke

• 04 Januari 2015 - 08:55

Trudy Hollander:

Hoorde al van je moeder dat je binnenkort weer teruggaat naar Oeganda. Geniet de komende weken nog maar van het gezelschap van Nadine. Ik wens je een goede en veilige reis op de 19e en Jehovah's zegen bij het predikingswerk en je verdere avonturen in Oeganda. Ik kijk uit naar je verslagen. liefs, Trudy

• 04 Januari 2015 - 10:26

Toos.jeijsman:

Naat wat fijn te weten dat je een goed onderkomen hebt gevonden.We zullen je missen maar zijn met jou blij dat je op deze wijze Jehovah`s voornemen met de Oegandezen kunt delen Jehovah`s zegen.
    Dikke kus je omie

• 04 Januari 2015 - 17:03

Fam Muijres:

Lieve Nathalie,

Prachtig om te zien hoe jij je inzet in Jehovah's dienst. En de zegeningen zijn duidelijk zichtbaar.
    We zullen je ervaringen zeker lezen. Dank voor je goede voorbeeld.

Liefs Armand Patricia Ricardo Pascal en Romy

• 04 Januari 2015 - 19:17

Christina En Dirk Griffioen :

dag nathalie, wat geweldig voor je dat je weer na dat andere stekkie kan gaan waar de bijbel voor de mensen zo belangrijk is, en ook wij wensen jou en de br en z daar jehova s zegen en gr voor je ouders en zus

• 04 Januari 2015 - 19:34

Ricardo & Debora:

Hoi Natalie!
    We wensen je heel veel plezier en ook
    Jehovah's zegen op deze reis.
    Geniet er weer van!!!
    Groetjes Ricardo & Debora Verhoeve

• 05 Januari 2015 - 10:38

Jan En Joyce:

Lieve Natalie,
    Wat geweldig voor je dat je je zendingsmissie ,voor de vierde keer alweer, weer oppakt!
    We zien al weer uit naar je opbouwende reisverslagen en je leuke en aanmoedigende ervaringen. Succes nog met de laatste voorbereiding. Goede reis en een heel fijne tijd weer toegewenst in Oeganda.
    Lieve groetjes,
    Jan en Joyce Hofland

• 05 Januari 2015 - 12:13

Jannie Kleingeld:

Lieve Nathalie

Wat super dat je weer naar datverre land gaat en weer heel fijne ervaringen op doet
    Ik geniet weer van je fijne berichtjes die je schrijft om mee te maken de volgende keer wil ik best mee gaan met jou wat een ervaringen en de mensen en Jehovah is blij met jou!
    Heel veel plezier en (Jehovah reist met je mee) je bent nooit alleen.
    Veel liefs
    Jannie

• 05 Januari 2015 - 16:55

Kirsten:

Lieve Naat, heb het fantastisch daar! Ben heel blij voor jou dat je weer terug kan. Je hebt er heel wat voor opgegeven maar je krijgt er ook heel veel moois voor terug. Liefs! Kirsten

• 06 Januari 2015 - 05:09

Andre En Angelique:

Heeeeel veeel succes, plezier en agape toegewenst daar. stoere uf :-)
    PS "like" Mona en Chiljons reactie

• 07 Januari 2015 - 23:44

Semy :

Tudo de para vc e jeova te abençoe todo teu esforço.

• 09 Januari 2015 - 01:56

Pharmely :

Harstikke leuk dat je weer terug komt. Dit keer moet ik echt naar Mbale komen. We zien elkaar in ieder geval eind van de maand.

Jehovah's zegen
    Pharmely

• 14 Januari 2015 - 15:10

Ron En Marijke:

heel veel zegen toegewenst, we hopen dat je er weer mooie ervaringen mag beleven. Jehovah's zegen liefs Ron en Marijke den Heijer

• 14 Januari 2015 - 20:47

Gisella En Louella :

Heel veel plezier en Jehovah's rijkste zegen gewenst. We zien uit naar je ervaringen en zullen ongetwijfeld daar geestelijk door worden opgebouwd. Heel veel liefs Louella Fieret en Gisella van Rossum.

• 15 Januari 2015 - 22:39

Kitty Hans En Ben:

Lieve Natalie,

we zullen je missen, maar we zijn ontzettend trots op je dat je weer gaat!
    En wat is er nou mooier dan door Jehovah daar te worden gebruikt om die lieve mensen, die daar op je staan te wachten, te vertellen dat er binnenkort een einde komt aan alle huidige ellende! En hen te helpen nu al een vriend van Jehovah te worden! Grandioos! Jehovah zal je begeleiden en wij bidden voor je.
    We wensen je Jehovah's zegen en heel veel vreugde. Zeg onze broeders en zuster daar dat we van hen houden! En houd ons op de hoogte... we genieten van je ervaringen! Veel liefs, Kitty, Hans en Ben Heus.

• 30 Januari 2015 - 23:04

Sharon Hall:

Ha!
    Natuurlijk weer fijn om je Jah's zegen toe te wensen en mee te genieten van je kleine "zendingsreis".