Koninkrijkszaal bouw! Construction Kingdom Hall! - Reisverslag uit Kitende, Oeganda van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu Koninkrijkszaal bouw! Construction Kingdom Hall! - Reisverslag uit Kitende, Oeganda van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu

Koninkrijkszaal bouw! Construction Kingdom Hall!

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

02 Juli 2015 | Oeganda, Kitende

WE ZIJN AAN HET BOUWEN! (ENGLISH SCROLL DOWN)

Nog maar 1 week te gaan.... De tijd is weer veel te snel voorbij gegaan, als altijd. Sinds het vorige verslag is er heel wat gebeurd in de velddienst, op safari en tijdens mijn bezoekje aan Kenia, maar het hoogtepunt van de vele gebeurtenissen in mijn wereldje in Oeganda is toch wel de bouw van onze echte eigen Koninkrijkszaal!!

Helaas ben ik net niet lang genoeg ik het land om de final touch en inwijding mee te maken, maar de eerste drie weken waren al enerverend genoeg!
Van het fundament graven zijn we tot de balken van het dak gegaan, alles met de hand!

Deze keer vinden jullie hier geen lang verslag (geen tijd in mijn laatste week) maar wel veel foto's die de gestage voortgang van de bouw laten
zien. Tot snel in zomers Holland!

WE HAVE STARTED CONSTRUCTION!!
Just one week to go before my plane takes off back to Holland... can't get over it how fast the time went by again.

This time you'll not find a long report but loads of pictures that will show you the progress of the construction of our very own brandnew Kingdom Hall in Kitende! Everything is done by hand, and after 3 weeks we are already reaching the phase of roofing!

Enjoy the pictures...

• 02 Juli 2015 - 15:51

Natalie Rosien:

Anyway het lijkt erop dat niet alle foto's zijn geupload, maar ik denk dat de zichtbare foto's voldoende indruk geven! :-)

It seems the pictures have not been uploaded completely, but I'm sure you'll get an impression of the construction by the visible pics!

• 02 Juli 2015 - 16:22

Meriam:

Leuke foto's.goed overzicht.Nog veel succes de laatste week.
    Lieve groetjes van gerard en meriam.

• 02 Juli 2015 - 17:49

Nadine:

Zeker een heel goede impressie hoor! Love it! :-) !!!

• 02 Juli 2015 - 18:02

Oma:

Naat geweldig die foto's Wat schieten ze al op het heeft al aardig wat hoogte . Fijn dat jij ook je steentje kon bijdrage .Wat een ervaring die kan niemand je meer afnemen Maar bij de volgende keer geniet je van eigen zaal Tot volgende week Zondag moppie xxx

• 02 Juli 2015 - 19:58

Mams:

leuk uf dat je dit nog even bij elkaar gezocht hebt.
    Geeft echt een goede indruk van de Afrikaanse snelbouw :-)

Op het congres kan je iedereen weer bijpraten.......stof genoeg ;-0

tot snel............xxx

• 03 Juli 2015 - 19:01

Thamar:

Hi Natalie...je laatste dagen...maar vast niet voor de laatste keer,toch?
    Succes met de voorbereidingen, goede reis en misschien tot op het congres.
    Liefs Richenel en Thamar

• 03 Juli 2015 - 19:04

Margaret:

Ik zie maar 5 fotoos en jullie???

Beter wat dan niks maar ik dacht ha leuk 60 stuks, dus dat was jammer, krijg r maar 5 te zien.
    Toch bedankt Naat

gr tante mar

• 06 Juli 2015 - 20:14

Nathanja:

Gave impressie zeg, lijkt me echt super om mee te maken!
    I like Frankie too, hihi :)
    Goede terugreis alvast, maar geniet nog van je laatste daagjes daar he!
    Tot gauw ziens ;) X

• 07 Juli 2015 - 23:43

Jan En Joyce Hofland:

Leuk Natalie! Je bent echt van alle markten thuis.! Ook weer ervaring opgedaan met de snelbouw. Echt een voorrecht dat je weer zoveel werk hebt kunnen verzetten in je geliefde Oeganda. Nog een paar dagen te gaan, volgens mij heb je al weer heimwee als je eraan denkt maar het is ook wel weer heerlijk om iedereen hier weer te zien. Leuke foto's. Geven een goede indruk van wat je daar allemaal hebt ondernomen. Goeie reis terug en we zien naar je uit op het congres. Knuffel Jan en Joyce