Een nieuw reisdagboek - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu Een nieuw reisdagboek - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu

Een nieuw reisdagboek

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Natalie

22 April 2012 | Nederland, Leidschendam

Lieve vrienden en familie,

Velen van jullie weten dat ik op zoek ben geweest naar de mogelijkheid om, voor een half jaar, terug te kunnen gaan naar Uganda. Jullie hebben meegebeden, meegedacht en meegeholpen in de zoektocht naar iemand die tijdelijk in mijn woning in Leidschendam kan wonen.

Jullie gebeden zijn in overtreffende trap bij Jehovah aangekomen, en beantwoord! In februari diende zich een lieve zus aan die er zin in heeft in mijn huisje te komen bivakkeren!
Dat betekent dat de reisplannen nu definitief zijn!

Eind juli vertrek ik, en ik kom eind januari 2013 weer terug. The place to be is opnieuw gemeente Hoima. Deze keer ga ik alleen, maar Nadine komt me op de helft van mijn verblijf gezellig een paar weekjes bijstaan! En de pindakaas aanvullen natuurlijk.

Als jullie weer op de hoogte willen blijven van het Ugandese leven en het reilen en zeilen in Hoima… is dit reisblog weer mijn lifeline naar Nederland!

Groetjes van jullie zus Natalie

  • 22 April 2012 - 13:57

    Manuela:

    Nog maar 99 nachtjes slapen!!!!
    Jippie de Pippie!!!!
    In ieder geval heel leuk dat we weer mee mogen genieten.
    Heel veel liefs en tot snel hoors,
    Maantje

  • 22 April 2012 - 14:17

    Kayleigh:

    nou, nou het is gelukt! echt leuk en heel veel plezier.

  • 22 April 2012 - 14:21

    Adinda:

    Gefeliciteerd!
    Heel veel voorpret gewenst :)
    half juli-eind augustus zit ik waarschijnlijk in buurland kenia :) kunnen we rooksignalen sturen hihi
    Jehovah's zegen
    Liefs Adinda

  • 22 April 2012 - 14:23

    Margaret:

    Is alles defenitief nu.
    Heb je de vlucht al geboekt en
    wanneer is de vlcht?
    Ik wens je in ieder geval veel succes bij
    deze hele onderneming en natuurlijk
    Jehovah's zegen.
    Veel liefs je tante.

  • 22 April 2012 - 17:29

    Ufje:

    HOERAAAA! uffie stond al met 1 voetje in Uganda, nog even en het 2e voetje mag ook! nog een paar nachtjes slapen...(nou ja...) :-)

  • 22 April 2012 - 19:07

    Jan En Joyce Hofland:

    Lieve Nadine,
    Wat super voor je dat je het weer voor elkaar hebt gekregen. We gaan je weer volgen via je blog en hopen dat je weer een heerlijke tijd in Uganda zult hebben!
    Nu alles hier zo'n beetje geregeld is kun je alvast gaan beginnen om je spulletjes bij elkaar te verzamelen en voor je het weet zit je alweer in het vliegtuig op naar het zonnige Afrika. Succes met alles wat je nog moet doen.
    'n Knuffel van Jan en Joyce Hofland

  • 22 April 2012 - 21:16

    Andreas Van Den Berg:

    Top zus!
    Ik ga je vanuit Zeeland volgen.


  • 23 April 2012 - 07:31

    Marielle:

    Hi Natalie,

    Proficiat! Wat fijn dat het allemaal geregeld is!
    We kijken uit naar je verslagen van je tijd daar...

    Groetjes Marielle

  • 23 April 2012 - 08:03

    Sylvana:

    Leuk dat het met je huisje goed is gekomen!

    Ik ben benieuwd naar al je ervaringen!

    Xjes!

  • 23 April 2012 - 08:07

    Kirsten:

    Lieve Naat, helaas moeten we je als collega dan een hele tijd missen, maar het is je van harte gegund! Ik ben trots op je, je hebt er hard voor gewerkt om je droom te realiseren.
    Liefs, Kir

  • 23 April 2012 - 08:30

    Berbel:

    Lieve Natalie,

    Nu je huis in goede handen is kan je je heerlijk bezig houden met alle voorbereidingen; dat is al genieten.
    Dank dat ik mag meegenieten met je!
    Ik wens je veel succes en plezier en kijk uit naar je verslagen.
    Hoeveel overgewicht aan koffers heb je inmiddels al met alle spullen die je voor je vriendin mee gaat nemen? ;-)

    Liefs,

    Berbel


  • 23 April 2012 - 08:52

    Lois:

    Hej Natalie!!
    ik ben superblij voor je dat je iemand hebt gevonden voor je huisje!! ik dacht vorige week nog ik za l eens aan Natalie vragen hoe het gaat met de voorbereidingen...maar door mn drukke schema weer niks van gekomen :S
    maar ben blij dat we weer mee mogen genieten hoor!!!!!

    nu alvast veel plezier!
    en in gedachte zijn we dicht bij je!

    x Lois

  • 23 April 2012 - 09:53

    Natalie:

    Superleuk zeg al die reacties van jullie!
    @ Tante Mar: ja, hoeraaaa, ik heb gisteren mijn vlucht geboekt! Maandag 30 juli stijg ik op!
    @Berbel: hahaaa! Overbagage? Alleen al de ingeslagen voorraden aan mzungufood voor mezelf overstijgt zowat mn bagagelimiet! Laat staan de zakken met spulletjes en kleding voor anderen... slik!

  • 23 April 2012 - 10:10

    Diny & Henk :

    Ook wij willen graag weer meegenieten van je superleuke reisverslagen. Doe de brs. en zrs. daar de hartelijke groeten van ons. Je huisje houden we via Debora in de gaten! groetjes en nu maar aftellen!

  • 23 April 2012 - 10:56

    Peter Enkoroma:

    Hoi Natalie,

    Fijn dat je de reis naar Uganda nu definitief kan gaan plannen.
    Ik kijk al weer uit naar de reisverslagen.

    Groetjes, Peter

    PS: Wil je s.v.p. mijn groeten overbrengen aan Henry & Mirjam

  • 23 April 2012 - 14:38

    Patrick En Perdita:

    Hoi lieve Naat, wat mooi dat alles zo op z'n plek valt, maar we hadden ook niet anders verwacht dat Jehovah jou plannen zou zegenen :) leuk dat we alles weer zo kunnen meebeleven!

    Liefs je broer en zus ;P&;P

  • 23 April 2012 - 15:27

    Michel En Gonja:

    Hoi Nadine, wat een goed nieuws dat het allemaal gelukt is en je je plannen verder kan uitvoeren! Ja, Jehovah verhoort "de beden van je hart"!

    Veel liefs van ons

  • 23 April 2012 - 15:28

    Michel En Gonja:

    Nathalie, de vorige reactie was natuurlijk voor jou bedoeld!!!!!!!

    :-)

    Heel veel plezier!

  • 23 April 2012 - 19:15

    Maarten:

    Hey Naat!

    Wat leuk dat je weer gaat bloggen, ik kijk uit naar alle mooie ervaringen die je ongetwijfeld weer op gaat doen.

    Enneh.. probeer ook een beetje te genieten van de maanden die je hier in NL nog hebt ;-)

    Groetjes Maarten

  • 25 April 2012 - 22:00

    Chantal:

    We'll keep in touch! Heerlijk dat je gaat en... vergeet niet de groetjes aan Mirjam & Henry als je er straks zit ;-)
    Maarre het is nog geen juli, dus we zien elkaar vast nog vóór je vertrek :-)

    Liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Actief sinds 01 Dec. 2010
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 165410

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 11 Juli 2015

Natalie in Uganda 2015

01 September 2013 - 21 April 2014

Natalie goes Uganda 2013-2014

30 Juli 2012 - 30 Januari 2013

Natalie goes Uganda 2012

16 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mzungu goes Africa

Landen bezocht: