Report 1,NL&English(scroll down): Morgen vliegen! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu Report 1,NL&English(scroll down): Morgen vliegen! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Natalie Rosien - WaarBenJij.nu

Report 1,NL&English(scroll down): Morgen vliegen!

Blijf op de hoogte en volg Natalie

29 Juli 2012 | Nederland, Leidschendam

Hallo allemaal!
Het is zo ver, op de valreep, voor mijn vertrek morgenochtend vroeg, nog even een berichtje.
Terwijl velen van jullie heerlijk zaten te genieten op het congres in Utrecht vandaag, ben ik met de laatste dingetjes bezig geweest om van mijn vertrek een feit te maken. Gelukkig haal ik het congres over twee weekjes dubbel en dwars in: in Nairobi, Kenia! Heb er ontzettend veel zin in!
Morgenavond kom ik in Entebbe (Uganda) aan, maar de dag erop vertrek ik al met een vriendin naar Kenia, waar ik de eerste twee weekjes van mijn Afrikaanse bestaan ga meemaken. Daarna reis ik mijn verkondigerskaart achterna naar mijn pleisterplaats, Hoima!
Ik heb er ontzettend zin in, hoewel het pas vandaag (hehe eindelijk) inzinkt hoe lang een half jaar kan zijn! Het is een bizar gevoel eigenlijk om een ander bestaan op te bouwen in zo’n andere wereld, al is het maar tijdelijk. Maar Jehovah heeft me de afgelopen 1,5 jaar alleen maar rugwind gegeven om dit project uit te voeren, dus ik ben er van overtuigd dat de rugwind blijft, zelfs om me door moeilijke zure-appel-momenten heen te waaien!
Als de internetvoorzieningen het toelaten, krijgen jullie vanuit Kenia mijn eerste lokale verslagje, en anders heb ik daarna vast een heleboel samen te vatten in een notendop…
Aan degenen die hebben geprobeerd me te bereiken met een belletje/smsje/etc en die ik niet meer heb kunnen antwoorden… heel erg bedankt voor jullie lieve woorden/pogingen me te bereiken, ik waardeer jullie medeleven echt! Ik zeg… blijf in touch met een berichtje op het blog!
En lieve biggetjes die zo’n super allertofste surprise party hebben georganiseerd… jullie zijn de beste!!!
Groetjes Natalie!
PS bij het volgende verslag komen fotos hoor!

Hello everyone!
Finally, just before taking off, a short message.
Tomorrow is the day, finally all preparations come to an end (if not coz I managed to finish, then coz time is inexorable and will push me out of the door tomorrow morning to catch that plane!).
Thank u all who thought, prayed and worked with me to make this new adventure possible! I thank Jehovah for the wonderful brothers&sisters I have, who are used well by him!
I will keep in touch with you through this blog and u will hear my stories of which the first will be from Kenya, as after arrival tomorrow night, the next day I will jump in a bus to Kenya for the first two weeks of my new life in Africa. Those weeks will be concluded by our marvelous (as I heard, I missed this very weekend!!) convention program in Nairobi, I am so looking forward to it!
Lots of greetings, hope to see u back on the blog!
Natalie
PS Next report will include pics!

  • 29 Juli 2012 - 20:13

    Ydwine:

    Lieve natalie,

    Heel veel plezier en Jehovah's zegen! we zullen veel aan je denken en kijken uit naar alle avonturen die je gaat meemaken. Heel veel liefs en een dikke knuffel!

    Ydwine Raab (ja dat is nog even wennen hihi) en Janherman Raab

  • 29 Juli 2012 - 20:26

    P&P:

    Hoi lieve lieve Naat,

    We wensen jou heel veel zegeningen toe op je bestemming!
    En geniet van het congres, het was weer super!
    Goede reis morgen en heel veel liefs van ons

    Patrick en Perdita
    xxx

  • 29 Juli 2012 - 21:49

    Loes Bezemer:

    Hai Natalie, een hele goeie reis, veel plezier op het komende congres,en je tijd in Africa, en wat het allebelangrijkste is Jehovah's zegen.
    Liefs loes en Kors Bezemer

  • 29 Juli 2012 - 22:04

    Christa Haye:

    Lieve Natalie, eindelijk is het dan zover, hier heb je zo naar toe geleefd,eerst lijkt het lang te duren, en
    op eens staat het voor de deur. Nou een hele fijne tijd toegewenst, en goede reis, en bovenal Jehovah's
    zegen. liefs Jules, christa, en ramon Haye.

  • 29 Juli 2012 - 22:07

    Hai Naat!:

    he Natalie!

    ik moest wel aan je denken hoor,spannend!
    Veel plezier en jehovah`s zegen toegewenst!!!

    xxx
    Kimberly

  • 29 Juli 2012 - 22:09

    Halo Natalie:

    halo Natalie,

    Goede vlucht en Jehovah s zegen toegewenst.

    liefs,
    Vera

  • 29 Juli 2012 - 22:52

    Romeetje (nu Nog) Hetzel:

    heey Natalie!

    heel veel boel plezier en Jehovahs zegen daar! wauw wat geweldig dat je zo'n avontuur aangaat!!

    heel veel liefs,

    Romeetje

  • 29 Juli 2012 - 23:58

    Andreas Van Den Berg:

    Niemand heeft huis of broers of zusters of moeder of vader of kinderen of velden ter wille van mij en ter wille van het goede nieuws verlaten, die niet.......NU,......in deze tijdsperiode, honderdvoudig zal ontvangen, huizen en broers en zusters en moeders en kinderen en velden, mét vervolgingen,........en.........in het komende samenstel van dingen eeuwig leven

    Met dit zegeningenbeleid op zak kan je vrijwel niets gebeuren,...misschien een buikloopje ;-)

    Ik zal je naam noemen in mijn gebed.

    Andreas

  • 30 Juli 2012 - 08:47

    Martin Laros:

    Lieve Natalie,

    Marijke en ik willen je een hele fijne tijd toewensen samen met je Afrikaanse broeders en zusters. Geniet ook van het congres dat je over twee weken zal meemaken in Nairobi, Kenia. Het is een geweldig congres! We zien uit naar je reisverslag en je ervaringen. Heel veel zegen van Jehovah toegewenst.

    Martin en Marijke

  • 30 Juli 2012 - 09:44

    Ada Heerschap:

    Heel veel plezier in het verre Afrika en lieve groetjes aan de familie Ssenjonga.En Jehovahs zegen in jullie dienst.

  • 30 Juli 2012 - 09:58

    30 Juli 2012 10.00 Uur/ Door: Henk Den Boestert :

    Lieve Natalie,
    Wij wensen je veel plezier en Jehovah's rijkste zegen toe en zien uit naar je verslagjes!
    Diny en Henk den Boestert

  • 30 Juli 2012 - 11:21

    Fan Uffie En Apie:

    Pappa mamma en ik hebben je net uitgezwaaid op Schiphol (zonder rooie zakdoek maar wel met de apies!)! Inmiddels zit ik (samen met apie) op het werk achter m'n bureau en ben jij net door de boarding voor de vlucht van 10 uur, op weg naar nieuw avontuur in de dienst. Wat een contrast (al helemaal na 3 dagen congres)! Het past helemaal bij outgoing ufje, en over 3 maandjes kom ik je lekker achterna! :-)

  • 30 Juli 2012 - 12:29

    Lieve Moedige Zus Van Ons:

    Geweldig dat je dit voor Jehovah doet!!

    Geniet er vooral van en doe al onze broeders en zusters daar
    de groeten van ons

    Heel veel succes en Jehovah's zegen

    Veel liefs

    Kitty, Hans en Ben

  • 30 Juli 2012 - 14:02

    From England:

    Hey Natalie

    This is GREAT! I'm excited to hear all about your travels already! Remember to keep posting things in English too or else your fans in England will miss out! and our Dutch isnt that good yet! haha

    all the best my friend and send our love to the brothers and sisters out there and my friend Rob and his new wife, Bridget when and if you see them!

    Moraghebet khodet bash!

    Omid

  • 30 Juli 2012 - 19:34

    He Uffie!:

    de flesjes zijn gestald en aapje houdt de wacht :)

    WE LOVE YOU

    mama

  • 01 Augustus 2012 - 21:20

    Lois Van Heukelom:

    Hej Natalie!!

    ik dacht pas nog zou ze al onderweg zijn! en jahoor! je bent onderweg/daar...
    ik vind het zo bijzonder dat je dit doet! heb er echt bewondering voor!
    beetje jalours ben ik wel op jou lef! (in goede zin he!)

    ik wil je heel veel plezier en geluk wensen! en geniet want de tijd zal omvliegen!

    liefs
    Lois

  • 02 Augustus 2012 - 14:57

    Marijke Den Heijer:

    Ha, lieverd, hoop dat je een goede reis hebt gehad. En nu al op doorreis naar Kenia. Denken aan je en bidden dat al je verlangens, voorbereidingen en wensen in vervulling gaan. Congres, pio-school.je vakantie met Rosa en haar man, je vroegere studies, vrienden en nieuwe ervaringen. Doe ze allemaal onze liefderijke groeten en Jehovah's rijkste zegen toegewenst. Dikke knuffff Ron en Marijke

  • 07 Augustus 2012 - 15:46

    Kitty Schuuring:

    Lieve Naat,

    Vandaag weer begonnen na mijn vakantie en vond een heel lief "fantje" in mijn bakje van jou! Als Alicia hem ziet, ben ik hem kwijt! Dus ik laat hem mijn bureau bewaken. En misschien kan ik nog eens van zijn olifantengeheugen gebruik maken :)

    Ik ben benieuwd hoe je het hebt, dus hopelijk krijgen we snel weer nieuws!

    Groetjes van Kit

  • 14 Augustus 2012 - 18:04

    Kirsten:

    Lieve Naat,

    ben heeel benieuwd naar je eerste belevenissen! Net terug van vakantie, waar Mr Lion gezellig op me zat te wachten. Tot je weer terug bent blijft hij mij aankijken ;-)

    liefs,
    Kir

  • 22 Augustus 2012 - 10:50

    Opie:

    Lieve Natalie,
    Na het telefoongesprek gisteren, tussen jou en Omie, ben ik weer een beetje op de hoogte met je belevenissen tot op dit moment.
    Ik vind dat je je dapper en verstandig door de gebeurtenissen hebt heen gewerkt.
    Er zijn natuurlijk veel dingen waar ik met je over wil praten. Dat komt wellicht nog wel.
    Veel van mijn vragen over je belevenissen zullen wel beantwoord worden als je weer verdergaat met je reisverslag, maar wat ik zeker wil weten is, wat kost een ezel in Kenia en wat kost daar een kip?

    Veel liefs en Jehovah's zegen
    Opie


    Hoi Naat na ons fijne gesprek van gisteren heb ik niets nieuws te melden maar wens je een fijne dag met Tom (zo heet die br. toch )in Jehovah`s dienst.Veel sterkte met alles Dikke knuffel en tot ons volgende kontakt Doe al de br. en zr. de groeten doei, je omie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natalie

Actief sinds 01 Dec. 2010
Verslag gelezen: 768
Totaal aantal bezoekers 165415

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 11 Juli 2015

Natalie in Uganda 2015

01 September 2013 - 21 April 2014

Natalie goes Uganda 2013-2014

30 Juli 2012 - 30 Januari 2013

Natalie goes Uganda 2012

16 Januari 2011 - 26 Februari 2011

Mzungu goes Africa

Landen bezocht: